<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Mijn tattoo

5 april 2015

Mijn tattoo

Tattoo's, het is heel simpel. You love them or you hate them. Zelf heb ik nog maar één tattoo. Voor mij is het een hele speciale en belangrijke tattoo. Ik weet zeker dat ik er nooit spijt van zal krijgen. Ik wil jullie vandaag het verhaal achter mijn tattoo vertellen dus als jij benieuwd bent naar wat voor tattoo ik heb en wat de betekenis erachter is lees dan vooral verder. 

Het is misschien wel een beetje ouderwets maar ik vind dat een tattoo een betekenis moet hebben. Wat je zelf doet moet je natuurlijk helemaal zelf weten maar ik ben niet zo een persoon die 'zomaar' een tattoo laat zetten omdat ik hem mooi vind. Het zit er écht voor altijd en daarom vind ik dat een betekenis belangrijk is, daardoor heeft je tattoo meer een waarde en zal je hem niet zo snel zat zijn of spijt van hebben. Mijn tattoo zit op mijn voet, een vrij openbare plek omdat ik mij zeker niet voor mijn tattoo schaam en dat zal ik ook zeker nooit doen. Ik heb mijn tattoo laten zetten na een hele belangrijke gebeurtenis in mijn leven, nee het was helaas geen leuke gebeurtenis.

Mijn tattoo heb ik laten zetten nadat Alison is overleden. Toen Alison nog leefde zat ik er al over na te denken om een tattoo voor haar te zetten maar ik wist helaas pas nadat zij overleden was wat ik precies wou laten zetten en waar. Voor de mensen die niet weten wie Alison is zal ik het even kort uitleggen. Alison was een soort zus voor mij. Haar moeder was vroeger mijn oppas waardoor ik Alison ook elke dag zag. Alison kreeg ik 2008 te horen dat zij borstkanker had en is vorig jaar overleden. Nog maar 29 jaar oud. Zij is nu mijn engel die ik elke dag bij mij zal dragen. 


Afgelopen zomer hebben wij met z'n zessen afgesproken om een tattoo voor Alison te laten zetten. Bijna iedereen had dezelfde tattoo genomen, de tattoo die Alison zelf had. Ik heb ervoor gekozen om iets anders te laten zetten. Ik heb namelijk een pink ribbon met een hartje erin verwerkt. Op het moment ben ik niet helemaal tevreden over mijn tattoo. De kleur roze heeft anders uitgepakt dan dat ik had gehoopt. Ik wil hem graag opnieuw laten inkleuren maar spijt? Nee dat zal ik nooit hebben. 

Heb jij een tattoo?

Liefs, Brittany

Labels:

8 reacties:

Op 05 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Wat een leuke tattoo! ik zou er ook graag een laten zetten maar ik ben te bang :)
Liefs Lin

 
Op 05 april, 2015 , Anonymous Sophie zei...

Wauw mooi verhaal zit erachter!

 
Op 06 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik was ook heel bang maar zodra je er één heb wil je er meer haha.

liefs, Brittany

 
Op 06 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel <3

 
Op 06 april, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Mooi gebaar hoor! Ik vind hem heel erg mooi, ben benieuwd als je hem hebt laten opvullen!

 
Op 07 april, 2015 , Anonymous Mandy zei...

Ik vind je tattoo prachtig en wat een mooie betekenis zit er achter!

 
Op 07 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel. Ja dat laat ik dan wel zien natuurlijk :)

 
Op 07 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! <3

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage