<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Spam your blog

30 maart 2015

Spam your blog

Wat ben ik ontzettend blij dat ik ondanks alles nog steeds 163 Bloglovin volgers heb! Daarom wou ik jullie, mijn lieve lezeressen, even in het zonnetje zetten! Vandaag zijn jullie aan de beurt. Ik wil graag nieuwe blogs volgen en mijn lezeressen weer opnieuw of misschien zelfs beter leren kennen. Spam spam spam. Voor vandaag mag het! Lees snel verder als je meer wilt weten over mijn spam your blog artikel. 
 
Mijn laatste post kwam op 28 maart 2014 online. Ik heb echt hard en veel gewerkt zodat mijn eerste pas van 2015 op 29 maart zou komen, zo lijkt het stiekem alsof ik nooit ben weggeweest, toch? Ik wil elke dag een artikel online hebben dus dat wordt wel echt even flink knokken en door zetten. Genoeg over mij, vandaag gaat het om jullie! 

Spammen!
Spam je blog houd in dat jij in de comments hier beneden een linkje naar jou blog mag achter laten. Ik zou het leuk vinden als je er ook bij zou schrijven hoe je heet en wat voor blog je hebt. Maak er maar wat leuks vond, zolang je je link niet vergeet! Heb je een favoriete artikel? Dat mag je natuurlijk ook achter laten!

Heb je geen blog?
Als je geen blog hebt maakt dat natuurlijk ook helemaal niet uit, jij bent vandaag net zo belangrijk! Je mag ook een link achter laten met jou lievelings blog! Dat vind ik natuurlijk ook harstikke leuk om te lezen. Heb je niet per se een lievelings blog maar alleen een favoriete artikel? Spam het maar! Ik ben harstikke benieuwd.

Volgen jullie mij al op Bloglovin? BrittanyElizabeth

Liefs, Brittany  

Labels:

6 reacties:

Op 30 maart, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hoi! Ik ben Kim, 19 jaar en de meeste van jullie zullen mij kennen als het samenwerk maatje van Brittany. Sinds zij voor zichzelf heb gekozen heb ik mijn blog helemaal omgegooid. Ik blog dagelijks op http://dailybreakfast.nl/, mijn persoonlijke lifeblog waar ik mijn hele leven met jullie delen. Alle artikelen komen recht uit mijn hart en sta ik 100% achter. Nemen jullie een kijkje?

Heel veel liefs,
Kim

 
Op 30 maart, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hoi! Ik ben Tamara en sinds januari heb ik samen met mijn partner in crime (marlie) een blog. We bloggen eigenlijk over alles wat wij leuk vinden, beauty, fashion en lifestyle. We zijn nog startende bloggers, maar we vinden het heel erg leuk! ik zou het leuk vinden als je komt kijken. www.tamaraenmarlie.wordpress.com

 
Op 30 maart, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Wat leuk dat je voor jezelf weer bent gaan bloggen. Ik ben patricia van het uitje van dagmar naar het BFF event. mijn blog is http://patriciakleijn.wordpress.com een persoonlijke blog waar je elke maandag een Bloggers Interview kunt vinden, elke zondag een Weekly Rewind en waar geregeld beauty, lifestyle, leuke tags, DIY en nog veel meer om de hoek komen kijken. Dagelijks om 06:00uur een artikel Succes met je blog en ik volg je zeker!

 
Op 30 maart, 2015 , Anonymous Denise zei...

Wat ontzettend lief en leuk dat we mogen bloggen. Je doet het onwijs goed! Ik ben Denise en op www.beautybydenies.nl post ik iedere dag een artikel over mijn persoonlijke leven, beauty, fashion en travel. Ik vind het super leuk om jullie door middel van plogs mee te nemen door mijn drukke studentenleven. Lijkt me leuk als je eens een kijkje neemt! Tot dan! Liefs, Denise

 
Op 30 maart, 2015 , Blogger Claudia zei...

Wat lief Brittany! Ik ben Claudia en ik blog over streetstyle, fashion en haar. Ik ben dol op bloggen en ik probeer alles net eventjes wat anders te doen :)

 
Op 31 maart, 2015 , Anonymous Jana zei...

Hey! Ik ben Jana, 22 jaar en ik heb een Belgische beautyblog https://beautybyjana.wordpress.com/ waar ik zowel over high-end merken als budgetproducten schrijf. Een leuke mix! Nog een paar volgers op Bloglovin en dan hou ik een winactie met een aantal producten van KIKO! Kom zeker eens kijken :-)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage